Saturday, February 8, 2014

PERJALANAN HIDUPKu.....



Hokey camner ye nak citer... start dari kehidupan di ump sampai la sekarang... dipendekkan cerita:


End of JULY 2013
  • Aku dah selamat habiskan belajar di UMP... alhamdulillah ya ALLAH.. sangat heppy!!! segalanye berjalan lancar

25 AUGUST 2014
  • Aku da selamat menjadi tunangan orang... hahahah! macam x percaye la... asenye fikiran nih masih bengong2 lagik.. cewah! padahal gatai nok!! bunga2 dah ati ni... hahah! gewdikk aku nih...ngn tak seda diri kerje pon tak ade ...

6 OCTOBER 2014
  • Akhirnya dah GRAD!!! YES!!!! abeh blaja dah aku... dan mmg tak terfikir nak sambung MBA ... HIHI... tapi tak tau la kan?? ni keje pon xde...ase cam nak sambung lagi... tapi OTAK ni malas nak diperah lagi.... huhuhu... kasi malu jela aku ni...


TAHUN BARU 2014!!!!!


HAHA... ni la kisah yg sangat kelakar.. mule la perjalanan hidup utk menentukan arah hidup aku...btw xde yg besar tu terjadi... dok cari kerje jenuh dah apply... tapi panggilan interview tu HADEHHHH!!! SEDIHH...

Haritu dah keje berhenti... berhenti kerje... dipendekkan cerite sekarang jawatan aku = PENGANGGUR + PART TIME MUA + ADMIN ' my own bisnes with my tunang SSRTC... bisnes TRAVEL AGENCY'
  • Alhamdulillah.... walaupun duduk rumah... aku still dapat payment, masih dapat duit poket sebab as ADMIN di SSRTC... walaupun tak banyak... tapi lepas la uruskan hal2 nak wedding nih. syukur pada ALLAH swt... ALLAH sentiasa tunjuk jalan lain cara untuk mencari rezeki... yang penting kerja dengan ikhlas.. insyaallah....
  • Finally aku berjaya jadi MUA... walaupun masih armature tapi hasil customer suke dengan cara aku makeup...alhamdulillah... skop =  being natural  "DHIRA TOUCH'S "... nanti aku upload yerr gambar2 makeover...









  • No comments:

    Post a Comment