Saturday, February 8, 2014

DRESS, HIJAB & STYLING




Assalamualaikum... kali ni kite nak cerite pasal baju, hijab & veil... dan MUA.... Untuk engagement dress aku simple je... takde nyer berkelip2, just baju beli siap di WEBSITE NAJJAH... Aku pilih 'Fully Lace Dress " colour "GREEN + DUSTY PINK"... Biaserla tgh IN colour tu time 2013 hihi...dah ade siap cukup comey... so beli jela...xyah beriye nak tempah2...lagipun boleh pakai lagi for any event..hihihi...sangat PRAKTIKAL kan???

Untuk hijab and veil... aku tempah dengan ELYASHAZLEEN... memang adore sgt dengan hijab nih... sangat sesuai dengan dress aku yang simple.. with this veil, dress aku nampak elegant ... and semue tetamu tak sangke actually ni baju for hari raye... hihihi!! MISI SAVING BERJAYA!!

MUA pulak... aku pilih kak AWIN SEINDAHWAJAH... ya Allah... sangat suke dengan sentuhan kak awin... sangat cantik!!! kemas... kak awin mekap cepat aje... tapi hasil!!!! sangat suke!!! Natural gitu.. and langsung tak guna bulu mata palsu... btw akak awin kate bulu mate aku da macam Unta! hahhha! Panjang ya amat... alhamdulillah kurnia illahi... hihi .. kak awin sangat baik hati.. ingat wedding ni nak gune khidmat kak awin lagi... tapi kekangan kewangan, huhu... its hokey aku da ade MUA aka member yg akak makeupkan. maklumlah dah jadi MUA ni senang...banyak kenalan hihi

 
 
ENGAGEMENT DRESS FROM NAJJAH





MAKEOVER & STYLING BY 'AWIN SEINDAHWAJAH'


HIJAB & VEIL BY ELYASHAZLEEN








No comments:

Post a Comment